Dobré odpoledne, dnes je neděle 11.12.2016
Svátek má Dana a zítra Simona

Doplňující pedagogické studium 

Studium o víkendech (6-7 víkendů za semestr).

Neváhejte, přijímáme přihlášky ke studiu.

Zahájení studia již od února 2017.

Výuka probíhá na našich kampusech v Kunovicích, v Hodoníně a v Kroměříži. Místo studia si můžete vybrat.

Přihláška ke studiu

dps

Přihlaste se a můžete ihned začít studovat na kampusech v Hodoníně, Kunovicích i v Kroměříži (V případě dostatečného počtu zájemců o studium na jednotlivých kampusech).

Nabízíme studium pro učitele a vychovatele k získání odborné kvalifikace podle § 2 vyhlášky č. 317/2005 Sb. v následujících programech:

·         Učitelé odborných předmětů střední školy

·         Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů střední školy

·         Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů 2. stupně základní školy

·         Učitelé praktického vyučování střední školy

·         Učitelé praktického vyučování a odborné praxe vyšší odborné školy

·         Vychovatelé

 

dps

Celé studium je zaměřeno na podporu výchovně-vzdělávacího procesu škol. Každý předmět v modulu je zakončený elektronickým testem. Jednotlivé moduly jsou zakončeny dílčí zkouškou při závěrečné ústní zkoušce před komisí jmenovanou rektorem Evropského polytechnického institutu, s.r.o.

Studium je plně elektronizované – studijní materiály dostane student v elektronické podobě.

 

Obsahová náplň studia pro učitele

Obsahová náplň studia pro vychovatele

Podmínky přijetí:

  • Vyplněná online přihláška
  • Životopis
  • Úředně ověřený doklad o dosaženém vzdělání

Akreditace MŠMT ČR:


Akreditace pro kvalifikační studium

Institucionální akreditace.

Pokud potřebujete informace o školném, naleznete je ZDE.
Pokud Vás nabídka natolik oslovila, že se chcete přihlásit ke studiu, potom přihlášku naleznete ZDE.


foto Telefon: 420 606 301 224
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
prof. Mgr. Iveta Hashesh, PhD, MBA
Prorektorka pro strategii, inovace a kvalitu ve vzdělávání